Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Πως να αποθηκεύσουμε ένα αρχείο Word ως PDF

Η διαδικασία είναι πολυ απλή:

Για να μετατρέψουμε το Word αρχείο μας δεν χρειαζόμαστε κανένα πρόγραμμα παρα μόνο ένα free add-in του Office 2007 μπου μπορούμε να το βρούμε στο site της Μicrosoft(πατήστε εδώ). Αρκεί να το κατεβάσω, να το  κάνω install το πρόγραμμα και μετά να παώ στο αρχείο word μου και να πατήσω αποθήκευση ως PDF ή XPS document.
Τόσο απλα:D








*Aυτη η διαδικασία μπορεί να μας φανεί χρήσιμη αν θέλουμε να ανεβάσουμε στο internet ένα αρχείο καθώς μπορώ να ασφαλίσω το PDF ωστέ οι άλλοι να το χρησιμοποιούν μόνο για ανάγνωση χωρις να μπορουν να το τροποποιήσουν.Επίσης μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα προβάλλεται κάθε φορά με τον σωστό τρόπο. Κάποια πλεονεκτήματα του PDF έναντι του Word παρουσιάζονται εδώ.


Γενικά απο συμφοιτητές μου είχα παρατηρήσει ότι παρουσίαζαν λύσεις για αυτό το πρόβλημα στις οποίες γινοταν χρήση άλλων προγραμμάτων. Αποφάσισα να παρουσιάσω αυτή τη λύση γιατί είναι κάτι που προσφέρει το office της Microsoft και δεν χρειάζεται να κατεβάσουμε άλλο πρόγραμμα. Τη συγκεκριμένη δυνατότητα την έμαθα απο έναν φίλο καθώς είχαμε να μετατρέψουμε μια εργασία σε pdf για να την ανεβάσουμε σε ένα site. Γενικά έχω παρατηρήσει ότι αρκετά μικροπράγματα που αφορούν λειτουργίες του υπολογιστή και των προγραμμάτων του τα έχω μάθει απο ώρες λιωσηματος με φίλους στο pc



2 σχόλια: