Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Πως να εξαφανίσετε τα προτίνόμενα video στο τέλος ενός video στο yotube

Αν θελήσω να ανεβάσω ένα βιντεάκι του youtube πχ στο blog μου, στο τέλος αυτού του βίντεο θα μου εμφανιστούν προτεινόμενα.Αυτο μπορώ εύκολα να το αποτρέψω.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω είναι:

Βήμα 1: Πηγαίνω στο βιντεάκι που με ενδιαφέρει.

Βήμα 2: Πατάω στην επιλογή Ενσωμάτωση που βρίσκεται κάτω απο το βιντεάκι.

Βήμα 3: Ξετικάρω την επιλογή "Να συμπεριλαμβάνονται σχετικά βίντεο" (αν είναι τικαρισμένη).



Βήμα 4: Κάνω copy paste τον κώδικα στην Επιλογη Επεξεργασια Html στην καρτέλα Αναρτηση στη σελίδα επεξεργασίας του blog μου.






Eπισυνάπτω τα 2 διαφορετικα video(πολυ αγαπημένο και ελπίζω να προκαλέσει σοκ ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρουσα η μάθηση:D:D)


Video χωρίς προτεινόμενα στο τέλος:




Video με προτεινόμενα στο τέλος:





Ελπίζω να γελάσατε πολύ οπως εγώ κάθε φορα που βλέπω αυτό το βιντεάκι:D:D


 Το μαθησιακό αυτο γεγονός δημιουργήθηκε απο καθαρή περιέργια. Ενω έβλεπα βιντεάκια στο youtube οπως κάνω συχνα, ήθελα να δω τι κάνει η ενσωμάτωση. Παρατήρησα οτι βγαζει ένα παράθυρο με κώδικα ενσωμάτωσης σε HTML με κάποιες επιλογές. Μου φάνηκε αρκετά καλό ότι μπορείς να βγάλεις τα προτινόμενα στο τέλος του βιντεο γιατί μου φαίνεται αρκετά σπαστικό να εμφανίζει προτινόμενα στο τέλος του βιντεο ειδικά άμα θέλεις να το ενσωματώσεις στο blog σου η σε κάποια σελίδα. Η περιέργια μπορεί να σε οδηγήσει να μάθεις απο μικρά πραγματα που θα σου μείνουν και μπορεί κάποια στιγμή να φανούν χρησιμα!!

1 σχόλιο: