Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Πως μπορώ να έχω 2 Windows Live Messenger στο PC μου

Αφορμή


Σχεδόν όλοι έχουμε και χρησιμοποιούμε το Windows Live Messenger.Αποτελεί εάν πολύ εύκολο τρόπο επικοινωνίας. Εγώ όταν βρίσκομαι στο υπολογιστή κατά 99% το έχω ανοιχτό. Το αφήνω ανοιχτό ακόμη και όταν δεν είμαι στον υπολογιστή και τον έχω αφήσει π.χ να κατεβάσει κάτι. Ένα πρόβλημα που μου δημιουργήθηκε όταν ανέβηκα στην Καβάλα(υπέροχη πόλη την συνιστώ σε όλους) για να ψηφίσω ήταν ότι τον υπολογιστή που είχα στο σπίτι τον χρησιμοποιεί και η αδερφή μου και αυτή όπως εγώ αφήνει το ΜSN ανοιχτό άσχετα με το αν βρίσκετε στο pc η όχι .Η αδερφή νευρίαζε όταν την έκανα Log out για να μπω εγώ. Κάθε μέρα είχαμε τα ίδια...
Εγώ:Θέλω να μπω ΜSN για λίγο
Sister:Όχι δεν θα μπεις περιμένω να μπει η φίλη μου.
Εγώ:Και έγω έχω να μιλήσω για μια εργασία
Sister:Δεν με νοιάζει
Πάντα παρόμοιες συζητήσεις....
Γενικά δεν γίνεται να έχουμε στιγμιότυπα του Windows Live Messenger ανοιχτά. Ωστόσο επειδή μου χρειάστηκε έψαξα και βρήκα ότι υπάρχει ένας τρόπος για να το κάνω.




Διαδικασία


Βήμα 1: Πατήστε Start---->Run

Βήμα 2: Πληκτρολογήστε regedit και πατήστε ΟΚ.

Βήμα 3: Εδώ υπάρχει μια διαφοροποίηση αν το λειτουργικό του υπολογιστή μας είναι 32bit η 64bit

  • Aν είναι 32bit:
    Ανοίγουμε το φάκελο με όνομα HKEY_LOCAL_MACHINE.Κατόπιν από τη λίστα  των     φακέλων που θα εμφανιστεί ανοίγουμε αυτόν με όνομα SOFTWARE. Απο τη νέα λίστα φακέλων τον φάκελο Microsoft και μετά ανοίγουμε τον Windows Live και τον Messenger από τις λίστες φακέλων που θα μας εμφανιστούν διαδοχικά.

  •  Αν είναι 64bit:
    Παρόμοια διαδικασία με των 32 bit. Oι φάκελοι που πρέπει να ανοιχτούν στις λίστες που εμφανίζονται διαδοχικά είναι:
          (Παρουσιάζω αυτή τη μέθοδο γιατί το OS μου ειναι 64-bit)

HKEY_LOCAL_MACHINE-->

 SOFTWARE-->

 Wow6432Node-->

 Microsoft-->
                                        




WindowsLive-->
                                      


 Messenger






Tα επόμενα βήματα είναι κοινά.

Bήμα 4:  Κατόπιν στο δεξιά στην οθόνη παράθυρο κάνω δεξί click σε ένα κενό μέρος και επιλέγω New-->DWORD (32-bit) και ονομάζω το ΜultipleInstances









Bήμα 5: Πατάω δεξι click πάνω στο registy MultipleInstances που έχω δημιουργήσει και επιλέγω modify. Στο πεδίο Value data βάζω την τιμή 1 και πατάω ΟΚ.








Δοκιμάστε και συνδεθείτε στο WLM και ανοίξτε ένα καινούργιο στιγμιότυπο του. Θα δείτε ότι δεν θα σας εμφανίσει το παράθυρο με το λογαριασμό σας αλλά θα ανοίξει ένα καινούργιο παράθυρο στο οποίο μπορείτε να κάνετε Login in με ένα άλλο account.



Μέσα απο αυτή τη διαδικάσια έμαθα ένα από τα πολλά πράγματα που μου επιτρέπει το Regesty Editor(regedit) να κάνω. ¨Εχω μπεί σε ένα τριπάκι να ψάχνω διαφορα πράγματα που μπορώ να κάνω με το αυτό.
Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν όταν έψαξα στο google πως να το κάνω ότι και να έβρισκα δεν μπορούσα να το εφαρμόσω γιατί δεν έβρισκα το φάκελο Windows Live μέσα στο φάκελο Windows. Ψάχνοντας περισσότερο ανακάλυψα τι έφταιγε!!! Ήταν ότι η διαδικασία που περιγράφονταν σε πολλά site ήταν για 32-bit λογισμικό. Όταν ανακάλυψα τι έφταιγε όλα λύθηκαν γρήγορα.Γλύτωσα και από την γκρίνια της αδερφής μου!
Δόξα το google.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου