Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Πως να επανορθώσετε αν έχετε στείλει ενα mail κατα λάθος

Αφορμή


Σας έχει τύχει ποτέ να στείλετε ένα mail π.χ για μια απορία σε ένα καθηγητή και όταν πατήσατε send να πείτε "Ωχχχ ξέχασα να τον ρωτήσω και αυτό!!!" .Εμένα πολλές φορές μου έχει συμβεί να στείλω mail που στο οποίο να έχω ξεχάσει να γράψω κάτι ή να έχω γράψει κάτι που το μετάνιωσα... Υπάρχει τρόπος να επανορθώσουμε. Στο Gmail υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Είχα λογαριασμό Gmail και το Σαββατοκύριακο ανακάλυψα αυτή την δυνατότητα που για μένα είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Οπότε όσοι έχετε λογαριασμό gmail και σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο αρκεί να ενεργοποιήσετε αυτή τη λειτουργία.



 Διαδικάσια


Βήμα 1: Καταρχάς κάντε login στο λογαριασμό σας.

Βήμα 2: Πάνω δεξία πατήστε στην επιλογή Settings

                                     

Bήμα 3: Στην καρτέλα που θα σας εμφανιστεί επιλέξτε Labs



Bήμα 4: Ψάξτε για την επιλογή Undo Send και επιλέξτε Enable


Bήμα 5: Σώστε τις αλλάγες πατώντας Save changes στο τέλος της σελίδας.

Όταν θα πατήσετε Save changes θα οδηγηθείτε στη σελίδα που βρισκόσασταν όταν κάνετε Login. Για να σιγουρευτείτε ότι έχει ενεργοποιηθεί η επιλογή σας θα πρέπει δίπλα στο mail σας να υπάρχει μια κλεψύδρα.




Όταν θα πατήστε send για να στείλετε ένα mail θα σας εμφανιστεί πάνω απο τα εισερχόμενα η επιλογη:


Πατώντας Undo το mail σας δεν θα σταλεί και θα αποθηκευτεί στα Drafts.

Η επιλογή by default σας αφήνει 10 sec να σκεφτείτε αν θέλετε πραγματικά να στείλετε το mail. Αν περάσουν αυτά το mail στέλνεται κανονικά. Υπάρχει ωστόσο δυνατότητα να αυξήσετε αυτά τα 10 sec.
Πηγαίνετε στα Settings και στην καρτέλα general ψάξτε την επιλογή Undo Send. Θα υπάρχει μια εγγραφή στην καρτέλα αυτη σαν:


Απλά αυξήστε η μειώστε το cancellation period σε μια απο τις τιμές (5,10,20,30)


Εμένα λόγω του χαρακτήρα μου η παραπάνω επιλογή μου άρεσε αρκετά. Πιστεύω ότι πολλοί έχουμε βρεθεί σε παρόμοια θέση. Να που υπάρχει τρόπος να επανορθώσουμε!! Πιστεύω ότι αυτή η επιλογή του Gmail θα κάνει να στέλνω mail στα οποία δεν θα έχω ξεχάσει τα μισά από αυτά που ήθελα να γράψω. Μου άρεσε που υπάρχει μια τέτοια επιλογή γιατί σημαίνει ότι υπάρχουν κ άλλοι σαν και εμένα:D . Κάτι πολύ απλό το οποίο μπορεί να μας βοηθήσει! Ευχαριστώ αυτόν που το σκέφτηκε:D




                

1 σχόλιο: