Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Απενεργοποίησε/Διέγραψε τον Facebook λογαριασμό σου

Αφορμη


Φέτος πρίν το καλοκαίρι ήθελα να απεξαρτητοποιηθώ από τη ζώη του ΚΟΥΜΠΙΟΥΤΕΡ,που το λέει και η γιαγια μου, και αποφάσισα να διαγράψω το λογαριασμό του Facebook γιατί πολλές φορές άνοιγα το pc απλώς για να μπώ να δω τι παιζει  για λίγο χωρίς να έχω να κάνω κάτι ουσιαστικό. Ωστόσο έμαθα ότι εκτός απο την διαγραφή του λογαριασμού γίνεται να τον απενεργοποιήσεις. Αποφάσισα έτσι για να μπορώ όταν θελήσω να ξανα facebookαρω να τον απενεργοποιήσω προσωρινά. Έμαθα ωστόσο πως μπορούν να γίνουν και τα 2 πολύ εύκολα.



Απενεργοποίηση/Ενεργοποίηση: 


---->Για την απενεργοποίηση τα βήματα είναι τα εξής:


Βήμα 1: Κάντε Login με το λογαριασμό σας στο Fb.

Bήμα 2: Eπιλέξτε Αccount-->Account Settings


Βήμα 3: Στην καρτέλα settings επιλέξτε Deactivate Account

Βήμα 4: Θα σας ζητηθεί να επιλέξετε(υποχρεωτικά) έναν απο τους λόγους που σας οδηγησαν στο να απενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας. Στην ίδια σελίδα υπάρχουν και άλλες επιλογές(προαιρετικες).Εγώ επέλεξα την "Opt out of receiving future emails from Facebook" .Αυτή αν δεν επιλεγεί θα συνεχίσετε να λαμβάνεται mail του Fb που αφορούν προσκλήσεις και ενημερώσεις των φίλων σας και να γεμίζει το mail box σας(κουραστικό πράγμα για μένα να κάνω delete όλα αυτά τα mail).

Βήμα 5: Πατήστε Confirm.


--->Για την ενεργοποίηση τα βήματα είναι τα εξής:


Βήμα 1: Κάντε Login με το λογαριασμό σας στο Fb σαν να μην τον είχατε απενεργοποιήσει

Βήμα 2: Θα λάβετε στο mail σας μια ειδοποίηση ενεργοποίησης.Κάντε click στο link που υπάρχει στο mail και θα είστε έτοιμοι να facebookarete!


Διαγραφή


Η διαγραφή είναι και αυτή πολύ απλή:

Βήμα 1: Κάντε Login με το λογαριασμό σας στο Fb.

Βήμα 2: Μετά επιλέξτε εδώ




Αντιο Fb!


Φυσικά δεν μπόρεσα να κρατηθώ πολύ μακρυά και τον Σεπτεμβρη που γύρισα ενεργοποίησα πάλι το λογαριασμό μου. Το κυριότερο πράγμα που έμαθα είναι να μπορείς να πείς ότι το παρακάνα Stop. Aν δεν έχω να κάνω κάτι στο Fb γιατί να μπω για 2 λεπτα?! Θα μου πείτε τώρα γιατί το ενεργοποίησες πάλι? Πιστέψτε με ότι μου πέρασε το κόλλημα και το έχω για να παίζω κάνα παιχνίδι η να λέμε βλακείες με τους φίλους μου όταν δεν έχω τι να κάνω. Δεν με νοίαζει και να μην μπω για μήνες πια!
Αriba!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου