Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Kλείστε Πολλαπλές Εφαρμογές απο το Τaskbar.

Αφορμή


Πολλές φορές τυχάινει να ανοίγουμε πολλά προγράμματα,φακέλους κτλ και το Taskbar μας να γεμίζει και να μην μπορουμε να βρούμε αυτό που θέλουμε. ¨Ετσι αρχίζουμε και κλείνουμε κάποια προγράμματα επιλέγοντας το καθένα απο το Taskbar πατώντας δεξί click και close(ή Close group αν έχουν συγχνευτει κάποιες) .Ωστόσο αυτό αποτελεί χρονοβόρα διαδικασία αν έχουμε να κλείσουμε πολλές εφαρμογές.Υπάρχει ένας τρόπος κλείσουμε μαζικά ότι δεν μας χρειάζεται.

Διαδικασία


Bήμα 1: Πατάμε και κρατάμε πατημένο το Ctrl

Bήμα 2: Επιλέγουμε όποια εφαρμογή θέλουμε να κλείσουμε.

Βήμα 3: Όταν επιλέξουμε ολές τις εφαρμογές που θέλουμε να κλείσουμε αφήνουμε το Ctrl και πατάμε δεξί Click πάνω σε μια απο τις επιλεγμένες και  επιλέγουμε Close group. Έτσι θα τερματιστούν ολές μαζί χωρίς να πρέπει να το κάνουμε για κάθε μια ξεχωριστά.


 Τις περισσότερες φορες που διαβάζω μου τυχαίνει να ανοίξω παρα πολλές εφαρμογές( Pdf ,word, browsers κτλ) και να χάνομαι. Δεν ξέρω που είναι τι στο taskbar και πατάω σε διάφορες καρτέλες μέχρι να βρώ αυτό που θέλω. Έτσι επειδή είμαι ακατάστατος μου φάνηκε καλό ο παραπάνω τρόπος ώστε αν το έχω παρακάνει με τις ανοιχτες εφαρμογές να τις κλέισω μαζικά χωρίς να σπάζομαι. Aυτός ο απλός τρόπος προέκυψε με ένα google it. Γράφοντας close multiple windows και πατώντας σε μια απο τις πολλές διαθέσιμες επιλογές κατάφερα να λύσω το πρόβλημα μου. Για να υπάρχει η δυνατότητα σιγουρα θα υπάρχουν αρκετοί ακατάστατοι όπως εγω. youhouuuuuuuuu!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου